28 Ekim 2009 Çarşamba

HAYAT

ÖYLESİNE
Silkeledim hayat ağacını,dökülsün diye meyvalar.Yine şansıma çürükler düştü..Bir parça umuttu istediğim bahtıma kara bir yazı düştü,ağladım kurudu gözlerim,demek buymuş kaderim,oda RABBİMDEN hiç gocunmaz çekerim...BANA DA BU SINAV DÜŞTÜ..
Yüreğime sevdalarımdan bir yelken yaptım,saldım,saldım yeni sevdalara,bilirim ki kalbime imkansız bir aşk düştü.Çekerim elbet dünyanın kahrını bana MECNUN ona LEYLA olmak düştü.Kalbime lügat ne hacet o büsbütün dünyamdan göçtü,tek derdi aşktı elbet..
Herzaman ki gibi değil bu karanlık,gözlerimden ruhuma düştü esmer..Belli ki bu gecenin sabahı da zor olacak,belli damağımdan dünya tadını alacak bana keyifsiz bir sonbahar kalacak.Anladım huzur bana çok uzak,rüyaları bile uykularıma yasak.
Çöktü karanlıktan bir parça içime,of çekmekle gitmiyor,sabır her derde deva bilsemde acıma zaman geçmiyor..Toz pembe düşler döndü karaya,ne gözümde yaş ne bende derman kaldı
ANLADIM RUHUMA KARA BİR ZİNDAN,YÜREĞİME DERT KALDI..

0 yorum: